Antara kebaikan dari penggunaan Kapsul Herba Reload ini adalah seperti berikut
  • Peningkatan prestasi yang memuaskan dalam setiap aspek seksual suami isteri - memberikan ketegangan yang cepat, kekerasan dan potensi zakar meningkat, keinginan nafsu terhadap seks bertambah dan yang penting ANDA akan lebih yakin di bilik tidur.
  • Peredaran darah berlaku dengan lebih baik - akan mampu membawa lebih banyak oksigen dan darah ke seluruh tisu zakar, seterusnya membawa kepada peningkatan keupayaan ereksi yang lebih keras, tegang dan besar dari biasa.
  • Meningkatkan keupayaan dan keinginan seksual - penambahan tenaga, stamina dan kekuatan amat menakjubkan.
  • Mampu melakukan seks berulang dalam masa yang singkat
  • Meningkatkan keyakinan dan mengurangkan kebimbangan - minda terkawal untuk prestasi, sensasi dan keseronokan seksual
  • Campuran herba yang berkualiti dan tepat adalah amat baik untuk meningkatkan kesihatan umum anda, juga mengurangkan rasa sensitiviti di kawasan zakar lelaki.

Kekalkan Gaya Hidup Aktif ANDA
Kembalikan Prestasi Masa Muda & Tambahkan Kenikmatan dan Keseronokan Seksual ANDA.

Tahap rembesan hormon testosteron yang sangat memberi kesan kepada sistem kesihatan, kecergasan dan alat kelamin kedua-dua lelaki dan wanita. Pada usia 21 tahun, pengeluaran testosteron pada lelaki menurun sebanyak 2% setiap tahun. Kajian saintifik membuktikan bahawa paras testosteron menunjukkan penurunan yang ketara langkah demi langkah dengan usia, lagi menunjukkan bahawa di kalangan lelaki berusia lebih daripada 50 tahun, tahap testosterone akan berkurangan kira-kira 35% di bawah tahap kesihatan yang normal.

Jika anda mempunyai gejala-gejala seperti yang dinyatakan di bawah, menunjukkan rembesan hormon yang tidak mencukupi:

  • Hilang keupayaan dan keinginan seksual, juga kurang kemampuan dan keyakinan melakukan seks
  • Bengkak kelejar prostat juga kelemahan mengawal kencing
  • Badan lemah dan kelesuan
  • Penurunan berat badan

Fungsi lain Kapsul Herba Reload memberikan kesan berikut

  • Mengurangkan dan merawat masalah prostat seperti radang prostat dan kanser prostat
  • Meningkatkan metabolisme badan dan merangsang pembentukan sel baru
  • Membaiki sistem perkumuhan badan dan menyeimbangkan kesihatan psikologi
  • Meningkatkan dan mengukuhkan keupayaan kalenjar adrenal
  • Membaiki dan melancarkan pengaliran darah dalam badan, mengelakkan serangan jantung
  • Ketahanan badan melawan pengoksidaan, melambatkan proses penuaan dengan mengembalikan sel keremajaan
  • Meningkatkan ketahanan badan melawan penyakit dan menyediakan badan untuk melawan sendiri penyakit
  • Mengurangkan kelesuan dan mengembalikan tenaga serta semangat.
  • Mencegah pertumbuhan tumor atau kanser
  • Menyeimbangkan tahap keasidan badan yang mana akan menyebabkan alergi, mudah lupa, sakit kepala, sejuk kaki dan tangan, hilang fokus, hilang keseimbangan badan dan juga nafas berbau busuk
  • Meningkatkan fungsi penghadaman dan perkumuhan
  • Meningkatkan potensi berehat dan pembentukan kulit yang muda


Adakah Kapsul Herba Reload ini sesuai untuk semua LELAKI?
Secara amnya, Kapsul Herba Reload ini dihasilkan dari pati 100% herba tulen, ia melalui proses pengekstrakan menggunakan teknologi terkini dengan fungsi dan khasiat bahan aktifnya dikekalkan. Ia benar-benar mampu untuk menjadi 'natural energy enhancer' yang selamat dan berkesan. Ianya SELAMAT & SESUAI diambil oleh semua lelaki yang berumur 20 tahun dan ke atas. Kepada pesakit jantung, darah tinggi, dan kencing manis juga boleh mengambilnya, tetapi haruslah mematuhi cara makannya (dinyatakan dibawah) iaitu menjarakkan masa sekurang-kurangnya 2 jam pengambilan ubat-ubat klinik. Kebiasaannya mereka inilah merupakan golongan yang menderita dan kurang syahwatnya. Jangan sedih, bimbang & risau. Marilah berusaha dan berikhtiar merawat menggunakan Kapsul Herba Reload ini!!

Nasihat dan cara pengambilan Kapsul Herba Reload

  • Ambil 1 biji kapsul, setiap hari, selepas 1 jam selepas makan malam. Ambil bersama air suam
  • Disebabkan kepekatan herba adalah tinggi, anda dinasihatkan untuk mengambil dos yang disarankan sahaja atau bergantung nasihat pakar kesihatan
  • Kadangkala ada pengguna yang merasakan kepanasan sedikit, tidak selesa dan sebagainya. Itu sebagai tindakbalas biasa dan akan hilang selepas beberapa kali menggunakannya. Digalakkan juga untuk mengambil air minuman yang lebih bagi menuetralkannya.
  • Jika anda mengambil ubat-ubatan klinik, dinasihatkan anda menjarakkannya 2 jam sebelum atau selepas, untuk ANDA mengambil Kapsul Herba Reload pula. Ini supaya benar-benar fungsi akan berjalan dalam badan tanpa gangguan.




ubat tahan lama
lemah tenaga batin
Kapsul Herba Reload merupakan produk 'Clinically Researched' yang baik, hebat dan berkualiti tinggi dalam kelas 'Natural Energy Enhancer' untuk lelaki. Kapsul Herba Reload ini adalah campuran herba tulen 100% semulajadi dan mineral yang telah digunakan selama berabad-abad untuk meningkatkan keinginan seksual, keyakinan, keseronokan dan prestasi seks seseorang lelaki. Dengan kombinasi unik dan bahan-bahan herba terbaik ini, Kapsul Herba Reload mampu untuk meningkatkan libido, tenaga, stamina, meningkat keupayaan dan keinginan seksual lelaki. Kapsul Herba Reload juga merangsang isyarat badan untuk menggalakkan kesihatan keseluruhan yang lebih baik, seterusnya dapat memberikan dimensi baru dalam kehidupan; sensasi seksual anda dan pasangan!! Merupakan ubat lemah tenaga batin lelaki atau ubat kuat lelaki yang terbaik dalam pasaran hari ini.

Kapsul Herba Reload ini juga boleh membantu dalam pemulihan daripada pelbagai bentuk masalah mati pucuk. Dengan kandungan herbanya yang baik, disertakan dengan usaha dan doa dari anda. InsyaAllah, masalah mati pucuk atau 'Erectile Dysfunction' boleh diatasi dengan jayanya. Di Malaysia, dianggarkan seramai 2.2 juta lelaki menghidap masalah mati pucuk di mana 52% daripadanya lelaki berusia 40 tahun ke atas. Sesetengah kaum lelaki menganggap bahawa masalah mati pucuk merupakan gejala penuaan yang tidak dapat dielakkan. INI ADALAH SESUATU YANG TIDAK BENAR! Punca umum kepada masalah mati pucuk adalah disebabkan keadaan kesihatan yang berkaitan dengan pengaliran darah yang tidak lancar.

Inilah peranan yang boleh dibantu Kapsul Herba Reload kepada ANDA !!!
Bagi lelaki yang sedia sihat yang ingin merasakan kenikmatan dan kelebihan tambahan kepada kehidupan seks mereka maka, Kapsul Herba Reload adalah jawapannya; adalah No#1 dalam kelasnya mampu memerikan satu dimensi yang menarik kepada ANDA!! Ianya mampu memberikan mereka pengalaman seksual yang indah - (seperti) ereksi yang lebih panjang, lebih keras, lebih besar, mampu melakukan lebih kerap, stamina yang lebih, libido atau nafsu meningkat, kepekaan dan keseronokan seksual dan seterusnya kesihatan dan mood anda secara secara menyeluruh!!

Dengan pengambilannya sebagai supplemen kesihatan tambahan harian mampu menjadikan ANDA suami yang dikagumi oleh isteri-isteri. Isteri pasti kagum dan teruja dengan prestasi, kemampuan dan tenaga ANDA, ianya merasakan sesuatu yang baru seolah-olah KUASA KUDA ANDA telahpun bertambah! Bukankah ini yang ANDA mahukan?

Kapsul Herba Reload ini merupakan sebahagiaan dari usaha dari program "Recharge Your Love Live" secara semulajadi dan alami. Penggunaan yang berterusan akan mampu memberikan anda kesan yang lebih baik dalam semua aspek lelaki yang dinyatakan tadi. Ianya bagaikan semulajadi mengubah prestasi seks ANDA. Keadaan ini jauh lebih baik dari produk;- yang ANDA akan mendapat kesannya secara serta-merta, dan harus terus bergantung harap dengannya. Kebiasaannya ianya mengandungi dadah 'sildenafil', maka berhati-hatilah... pilihlah kepada yang benar-benar herba asli 100%!

Nilaikan dan timbanglah sebelum anda membuat keputusan!!
ubat lelaki kuat
Radix Eurycomia Longfolia Jack (tongkat ali)
Tongkat ali atau juga dikenali sebagai pasak bumi adalah sejenis tanaman saka yang terdapat di hutan Malaysia dan Indonesia. Nama botaninya ialah Eurycoma longifolia daripada famili Simaraubaceae. Tongkat ali juga dikenali sebagai penawar pahit, bedara pahit, bedara putih, bedara merah, hempedu pahit, payung ali, tongkat baginda, muntah bumi, petala bumi, akar jangat semang, tongkat rasul, dan setunjang bumi. Tongkat ali merupakan sejenis tumbuhan yang dikatakan mempunyai bahan bagi membantu lelaki yang menghadapi masalah syahwat. Tongkat ali boleh mencapai ketinggian sehingga 10 meter di dalam rimbunan hutan tanah rendah. Biasanya, daunnya rimbun pada hujung batang. Kebanyakan pokok ini tidak bercabang. Jikapun bercabang, ia terlalu sedikit, iaitu satu atau dua cabang sahaja. Bunganya tersusun padat pada tangkai yang bercabang keluar dari pangkal daun.

Tongkat ali terkenal kerana mempunyai kesan afrodisiak (penggalak seks). Secara tradisi, tongkat ali digunakan untuk merawat beberapa jenis penyakit dan meningkatkan kesihatan termasuk pening kepala, kurap, disentri, bengkak, antitumor, antiradang dan antioksida. Sesetengah atlet dan bina badan kini menggunakan hasilan tongkat ali dengan harapan ia akan bertindak sebagai penguat testosterone, bagi meningkatkan saiz otot dan prestasi tanpa dadah. Herba ini juga banyak dipasarkan dalam bentuk kapsul
Petikan dari Wikipedia

Antara yang direkodkan sebagai khasiat Tongkat Ali untuk
1.Meningkatkan kekuatan fizikal dan kecergasan, mengurangkan keletihan, pensterilan, anti-ulser, meningkatkan fungsi buah pinggang, antipiretik;
2. Mengurangkan tekanan darah tinggi, kencing manis, gout, Prostat, batuk kering, sakit kuning dan disentri;
3. Antikanser
4. Mengurangkan fungsi reproduktif;
5. Meningkatkan imuniti;
6. Anti-malaria, anti-alahan, melegakan demam dan lain-lain penyakit
Radix Rehmanniae Preparata
Herba ini diproses secara semulajadi di tempatnya dan mendapat bekalan yang baik dari sumber penanamannya. Herba Radix Rehmanniae Preparata ditanam, dikawal dan dihasilkan secara meluas untuk kegunaannya yang begitu banyak kepada perubatan semulajadi tanpa DADAH ini. Umum mengetahui China mempunyai populasi penduduk yang amat ramai. mereka mengamalkan dan mengguna khasiatnya untuk perubatan badan. Herba ini ditanam di Honnan, Hopei dan Mongloria China. Proses untuk menghasilkan herba Radix Rehmanniae Preparata amat istimewa, dimana ianya akan dipetik dan dikumpulkan dalam musim bunga dan musim luruh. Ianya diproses dengan kulit jeruk dan buah pelaga. Ianya diulang-ulang wap dan kering sehingga mereka bertukar menjadi warna hitam terang dengan kualiti yang lembut dan berminyak. Inilah antara keistimewaannya herba ini selain dari khasiatnya.

Radix Rehmanniae Preparata mampu membantu untuk merawat anemia, gejala-gejala menopaus, pendarahan, hipoglisemia, dan penyakit jantung, buah pinggang, hati atau. Radix Rehmanniae Preparata
ubat kuat lelaki
mempunyai aktiviti yang ketara imun dan antitumor. Ia juga mempunyai kesan-kesan pengukuhan yang ketara jantung, diuretik, hepatoprotective, hipoglisemik, anti proliferatif, anti exudative, anti-radang, anti-kulat, anti-radiasi kesan dan sebagainya.

Dari kajian Dr Ray Sahelian (M.D), herba ini digunakan meluas untuk menghasilkan produk 'Energy Natural Enhancer'. Ia benar-benar selamat, berkesan dan bebas dadah. Hasil kajian beliau juga menunjukkan khasiat herba ini juga membantu menurunkan paras gula dalam badan manusia dan mencegah juga membantu merawat masalah buah pinggang. Sesuatu yang menarik mengenai herba ini, ianya adalah selamat dan sesuai untuk lelaki ataupun wanita.
membantu ubat tahan lama
Cortex Eucommiae Ulmoides
Cortex Eucommiae Ulmoides merupakan hasil dari bahagian Eucommta Ulmoides Olive, keluarga Eucommiaceae. Melalui proses 4-6 bulan pemecahan, mengikis kulit, disusun hingga seterusnya menjadikan endothelium ungu coklat. Proses pengeringan adalah menggunakan kaedah semula jadi iaitu jemuran dibawah cahaya matahari. Ia dihasilkan dari kulit kayu yang sekata bentuk, dengan pelbagai saiz, 3-7mm tebal. Permukaan luar berwarna kelabu-coklat dengan terdapatnya retak membujur. Proses ini akan mendapatkan kita untuk melihat gabus kekal di tengah-tengah permukaan dalaman yang berwarna ungu dan licin. Apabila ianya dipecahkan akan kelihatan filamen yang melekit dengan warna keperakan. Rasanya manis dan sedikit berasid. Rasa semulajadi yang wujud dalam herba Cortex Eucommiae Ulmoides amat berkhasiat untuk hati manusia dan buah pinggang.

Ciri-ciri Herba Cortex Eucommiae Ulmoides amat berkhasiat bagi
1. Mencergaskan hati dan buah pinggang, menguatkan tendon dan tulang badan, direkodkan juga mampu merawat masalah sakit pinggang dan lutut, fleksibiliti badan yang rendah juga masalah lumpuh kepada kanak-kanak.
2. Melegakan janin, dapat menjaga fungsi hati dan buah pinggang.
3. Merendahkan tekanan darah
Jika ianya diambil lebih dari dos yang dibenarkan, adakah ia akan memberikan sebarang masalah?
Kapsul Herba Reload ini adalah dihasilkan dari 100% herba asli. Ramai orang yang sudah menggunakannya telahpun mendapat kesan dan perubahan yang menakjubkan, dan mereka terus mengamalkannya sehingga kini. Herba ini amat natural kesannya, bagaikan tiada apa-apa, tetapi alat lelaki dan tenaga berfungsi dengan amat baik sekali. Namun ada sesetengah orang mengalami reaksi seperti terasa badan hangat atau kurang selesa. Ini merupakan perkara-perkara yang biasa terjadi kerana badan sedang menyesuaikan dengan herba dan ianya adalah bersifat sementara. Lebihkan meminum air putih merupakan usaha yang baik. Untuk mengelakkan kesan tindakbalas ini, sila ikut arahan pengambilan produk ini. Jika anda rasa kurang selesa selepas mengambilnya, sila kurangkan dos pengambilan dan rujuk kepada pakar pemakanan dan diet anda untuk pendapat profesional mereka. (Rata-Rata Pelanggan Mengatakan Ianya Adalah Natural Kesannya)

Selepas mengambil Kapsul Herba Reload, berapa masakah untuk saya merasa perubahannya?
Ianya adalah berbeza-beza untuk setiap individu, bergantung kepada kesihatan badan seseorang. Secara umumnya, seorang yang sihat akan dapat merasai perbezaannya dengan cepat manakala kepada seseorang yang mempunyai masalah kesihatan, ianya akan memerlukan masa yang lebih lama. Ia adalah kerana keadaan fizikal seseorang akan menghalang dirinya daripada penyerapan nutrien dalam produk. Jika anda tergolong dalam kategori ini, sila ikuti arahan untuk mengambil Kapsul Herba Reload untuk meningkatkan kesihatan anda dan mengembalikan fungsi organ ke keadaan biasa.


Adakah dengan pengambilan Kapsul Herba Reload ini akan ada kesan sampingan lain?
Kapsul Herba Reload dihasilkan di kilang yang telah mencapai tahap standard GMP. Proses pengeluarannya diselia dengan ketat, menggunakan bahan-bahan mentah yang tulen dan semula jadi, yang bebas daripada pencemaran. Setelah beberapa kajian dan melalui ujian yang ketat, Kapsul Herba Reload terbukti tanpa perangsang, unsur-unsur logam berat atau bahan-bahan afrodisiak. Kapsul Herba Reload terdiri daripada nutrien yang kaya dengan vitamin yang penting untuk badan kita. Ia tidak akan memberikan apa-apa kesan sampingan melainkan kesan positif yang ANDA perlukan!!

Boleh saya amalkan menggunakan Kapsul Herba Reload ini sebagai tonik (makanan tambahan) untuk tempoh masa yang panjang? Bagaimana pula jika saya berhenti dari mengambilnya, adakah akan ada kesan buruk?
Kapsul Herba Reload telah menyediakan nutrien yang kaya dengan badan yang berkesan boleh meningkatkan kesihatan diri. Mengambil Kapsul Herba Reload dalam jangka masa panjang akan mengekalkan badan dalam keadaan yang seimbang, meningkatkan potensi untuk pulih dengan sendirinya. Kita tidak bergantung sepenuhnya kepada Kapsul Herba Reload. Selepas peningkatan tahap kesihatan yang tertentu (prestasi anda sudah OK), anda boleh mengurangkan atau berhenti mengambil secara beransur-ansur. Banyak orang mendapati bahawa walaupun selepas mereka henti mengambil Kapsul Herba Reload, kesan kehebatan kekal dalam masa yang sangat lama. Ia adalah disebabkan oleh keadaan kesihatan badan telah dipulihkan. Kami menyarankan pengambilan harian untuk mengekalkan kesihatan anda pada tahap terbaik. Di samping itu, dengan mengambil secara jangka panjang akan menjanjikan fizikal dan mental yang seimbang. Anda akan berasa bertenaga, bermotivasi dan kuat!

Saya Mengalami Masalah Mati Pucuk! Bagaimanakah Cara Untuk Saya Merawat Menggunakan Kapsul Herba Reload Ini?
RELOAD HEBAT & BERKHASIAT UNTUK SEMUA LELAKI
ANDA JANGAN TUNGGU LAGI..
TAK USAH BERLENGAH & BERTINDAKLAH SEKARANG !!
DAPATKAN RELOAD SEGERA !!
Video Perbandingan Warna Herba
"First time tu, sy order kapsul XXXXX XXXXXX dari paksu, then paksu reply kata kapsul tersebut tiada stok, paksu rekomen sy kapsul (no name)... harganya lebih tinggi, tetapi sy tak perlu tambah duit kerana paksu akan tanggung sebagai tanda maaf, kapsul asal no stock, lepas makan sebiji sy rasa macam tak ada rasa apa2, berbanding dgn kapsul dulu sy makan.. sy semakin seronok dan meneruskan hingga hari ini.. sekarang sy dah tahu rupanya namanya "RELOAD"!! Memang OK paksu kapsul ni.. Tima kasih" - Arshad Abu Hassan, Senawang

"Umur saya dah 63 tahun, saya berkahwin dua sejak 10tahun lalu, banyak jenis ubat-ubatan penambah tenaga lelaki yang telah saya makan, tetapi saya rasa tak sesuai dan takut untuk teruskan makan, tetapi berlainan dengan RELOAD ini, dianya benar-benar rasa natural, rileks dan tenang sahaja, bila dah duduk-duduk dengan isteri reaksi 'pistol' saya automatik tanpa dipanggil. Benar! Nafsu, keinginan dan keyakinan saya telah bertambah.." - Hj Hashim Saad, Mersing

"Saya ahli sukan untuk sebuah kelab sukan negeri, saya amat memerlukan kapsul penambah tenaga ini, tetapi saya tidak boleh ambil sembarangan kerana kami sering disaring ujian kecergasan dadah, yakin dengan RELOAD saya telah amalkan sejak 6 bulan lalu, kesannya tenaga dan stamina saya memang ditahap tinggi. Yang menariknya saya sudah dua kali melepasi (lulus) ujian kecergasan dadah dalam tempoh tersebut..." - Irwan Shah, Kuala Lumpur

"Sy pemandu bas ekspress yang berulang-alik pantai timur - KL - johor, orang macam kami ni memang perlu kepada tenaga tambahan, dulunya saya sering beli kapsul yang ada KKM, tetapi harganya tinggi sikit, sekarang dah jumpa RELOAD dah macam selesa dan sesuai pulak. Harga pun murah! Paksu kalau sy beli 10botol harga macam mana pula? Diskaun sikit la paksu... hehe" - Usman Jap, Kuala Terengganu

"Alhamdulillah, sy telah menemui perawatan yang sesuai dengan badan sy, kesihatan seks sy semakin pulih paksu.. Thanks" - Jasman Jalaludin, Klang

"Betul kata paksu, bila minum dengan kopi o panas, bukak kapsul dan tuangkan herba ke dalam air kopi panas tadi.. Kacau dan minum.. Minum separuh then simpan dalam peti sejuk air kopi tadi, esok pagi sebelum pegi keja habiskan... huh kesannya memang lajak la... (maaf bahasa org muda2), memang best & jimat. hehe.." - Ahmad Izzat Abu Bakar, Serdang

"Tidak sia-sia selama ini saya beli RELOAD untuk suami saya, saya pujuk untuk minum bersama kopi, kini selepas 2 botol saya amalkan untuk suami saya, saya sudah rasakan kelainan sedikit dalam perhubungan kami. Untuk makluman Paksu suami saya 61 tahun dan saya 40 tahun...." - Pn Shima, Kuantan

"Sy dah serik paksu makan pil ubat kuat yang dulu, macam nak tercabut jantung saya rasa.. Sy akui RELOAD ini memang natural, walaupun sy agak ragu-ragu ketika nak mula mengambilnya. Terima kasih paksu...." - Salman Abd Fuad, Kuching

"Mulanya saya tak berapa percaya dengan Kapsul Herba Reload ini, tetapi disebabkan tiada pilihan untuk merawat masalah ED saya, saya nekadkan juga mengambilnya.. bukan apa? saya dah serik makan ubat kuat yang dulu, macam nak pecah kepala rasanya.. Tetapi dengan RELOAD semuanya OK! Kini 'pistol' saya dah mula bangun ketika waktu pagi..." - Ahmad Imbar, Puchong
Bandingkan Produk X (Kapsul Kemek-Kemek), Produk Y (Kapsul Biru-Putih) & Reload

Ciri Keselamatan Dan Tahap Kualiti Botol, Bungkusan, Kandungan Kapsul Herba Reload
ubat lelaki kuat
Updated / Kemaskini |
Kepada yang mengidap masalah MATI PUCUK, berikut adalah amalan rawatan yang dianjurkan dengan menggunakan Kapsul Herba Reload ini.
  • Amalkan setiap malam sebelum tidur, selepas atau sebelum 2 jam setelah makan ubat klinik (jika makan), 1 jam selepas makan malam.. Makan 1 biji Kapsul Herba Reload dengan segelas air suam.. Kepada yang Muslim, mulakan dengan memuji Allah, Mengucap Syahadah, Bismillah, Fatihah & Berdoalah pada Allah moga Allah memberi izin dan sebab makan Kapsul Herba Reload ini, ANDA akan pulih.
  • Makan hanya sebiji sehari terus sampai hari ke-10, rehat 2 hari, hari ke-13 makan semula sehari sebiji hingga hari ke-23. (Jangan lupa untuk sentiasa berdoa)
  • Disamping itu setiap hari ANDA digalakkan untuk melakukan senaman zakar lelaki menggunakan PAM ZAKAR PLAYBOY, ini adalah bertujuan untuk melakukan urutan atau senaman zakar. Kemungkinan yang banyak ialah urat-urat di sekitar alat zakar sudah banyak mempunyai lendir, ketulan angin, hinggakan zakar sukar untuk mengalir, seterusnya mengganggu fungsi alat zakar ANDA! Lakukan hanya 10min sehari, tidak kira masa atau waktu. Janji ANDA lakukan 10minit sehari selama tempoh ANDA makan Kapsul Herba Reload ini (Usaha ini juga amat penting & membantu pemulihan yang cepat)
  • Kebiasaannya dalam tempoh sebegitu kebanyakan maklum balas diterima zakar sudah mula sedikit peka, maka penggunaannya boleh diteruskan untuk mendapatkan kesan yang paling baik yang boleh ANDA capai!!

INGAT & YAKINLAH PADA ALLAH YANG BERKUASA UNTUK MENYEMBUHKANNYA
KITA HANYA BERUSAHA, IKHTIAR & BERDOA PADANYA..

InsyaAllah, Rawatlah dengan yakin dengan

Kepada yang mengalami masalah PROSTAT, LEMAH NAFSU, KURANG TENAGA, LEMAH STAMINA dan lain-lain, kaedahnya adalah sama, tetapi penggunaan PAM PLAYBOY ZAKAR tidaklah di wajibkan, tetapi jika ANDA menggunakannya juga, ANDA pasti mendapat lebih kesan baiknya...

Kepada yang ingin mengekalkan kekuasaan, tenaga, nafsu, stamina, lebih sensasi dan seronok dalam seks, bolehlah mengambil Kapsul Herba Reload ini 1 biji untuk setiap 2 atau 3 hari sahaja. Atau ANDA sendiri yang tentukan apa dan bagaimana yang baik untuk badan ANDA.


Selamat Tinggal Semua KEKECEWAAN, LEMAH TENAGA, LEMAH NAFSU, LAYU, TERKULAI, GAGAL, TUNDUK MALU, DIAM MEMBISUKini Saya Akan Menjadi Lelaki HEBAT Untuk Pasangan Saya.. Saya Akan                                     Tenaga, Kuasa, Kemampuan & Keyakinan Saya!! Saya Pasti Berjaya!!
Call @ SMS Paksu 012-707 1981
(Cara Untuk Membuat Pesanan & Harga Produk Ada Di Nyatakan Lengkap Di Bawah.. Tkasih)
BAGAIMANA UNTUK SAYA MEMBUAT PESANAN..?

Sila ikuti beberapa langkah mudah dibawah

1. Bank In @ Deposit Wang sejumlah amaun ke salah satu Bank di bawah, samaada

MAYBANK - AKAUN NO: 5011-3215-4247, ZM Services
RHB BANK - AKAUN NO: 1010-8000-550-723, Zulkifli B. Hj Harun
BANK ISLAM - AKAUN NO: 01-041-02034422-1, Zulkifli B. Hj Harun
PUBLIC BANK - AKAUN NO:  4-5694442-14, Zulkifli B. Hj Harun
CIMB BANK - AKAUN NO: 0116-0007-9570-58, SM Trading

2. Simpan slip @ bukti pembayaran anda seperti slip simpanan, resit sehingga ANDA terima produk-produk yang di pesan
**kepada pelanggan-pelanggan yang menggunakan online transfer ANDA boleh masukkan email penerima | kedaikuhebat[at]gmail.com |. Ini untuk memudahkan kami menjejaki bayaran yang ANDA buat

3. Selepas Deposit wang, sila SMS maklumat-maklumat berikut ke 012-707 1981 (paksu)

| Bank, Web, Nama Penuh, Alamat Pos, Amaun, Tarikh, Masa, No Hand Phone Anda, Nama atau Kod Produk |

Kod Produk : RELOAD (RLD)
Harga Produk : RM220 (SM) RM230 (SS) - 30biji

4. Pihak admin kedaikuhebat akan mengesahkan bayaran apabila menerima SMS order dari ANDA. ANDA juga akan dibekalkan password untuk ANDA mengakses laman VVIP kedaikuhebat.

BANYAK BENDA-BENDA BEST & ILMU DI SANA!!!
Cara SMS Pesanan Kapsul Herba Reload
Pesanan yang diterima pada jam sebelum 3.00 petang, ianya akan diposkan pada hari yang sama. Jika selepas jam 3.00 petang, ianya akan diposkan keesokkannya.

**Untuk pembeli-pembeli yang berada di Semenanjung Malaysia, akan menerima pesanan dalam 1-3 hari bekerja menggunakan khidmat Poslaju dari Pos Malaysia. Untuk pembeli-pembeli dari Sabah & Sarawak akan menerima produk diantara 2-5 hari bekerja (Ianya bergantung kepada zon-zon poskod poslaju)

**Sekiranya selepas hari-hari tersebut, ANDA belum terima produk sila sms paksu (Nyatakan tarikh pesanan & produk dipesan, untuk Paksu semakkan)
Pesanan ANDA InsyaAllah Selamat Sampai Dengan Baik Dengan Khidmat Poslaju Dari Pos Malaysia
Kapsul Herba Reload Di Kuasakan Oleh Kedaikuhebat.Com
kedaikuhebat@gmail.com | 012-707 1981
ubat kuat lelaki | lemah tenaga batin | ubat lelaki kuat | ubat tahan lama
Gambar Sekadar
Hiasan
*** Libido Gel Merupakan Herba Sapuan Terbaik Untuk Lelaki Tahan Lama Dalam Seks, TERBUKTI BENAR!!
BUATLAH PILIHAN YANG TERBAIK UNTUK KESIHATAN ANDA...
DAPATKAN KAPSUL YANG HERBA
JANGAN DAPATKAN KAPSUL YANG DIRAGUI & MENGANDUNGI SILDENAFIL
HARGAILAH KESIHATAN ANDA...
JANGAN GADAIKANNYA...