Kedaikuhebat.Com

Pelbagai Produk Yang Berkualiti Untuk Anda

No public Twitter messages.

Facebook
RSS

Pakej Rahsia Suami Isteri Hebat


Rahsia Suami Isteri Hebat | DALAM KEHIDUPAN BERUMAHTANGGA, ANDA SUAMI & ISTERI TENTU MENGINGINKAN KENIKMATAN SEKS YANG TERBAIK.. TIDAK KIRA ANDA SEBAGAI SUAMI.. ATAU ANDA SEBAGAI ISTERI.. KEDUA-DUANYA PERLU BERKOMUNIKASI & BERKERJASAMA UNTUK MENJADIKAN KEHIDUPAN SEKS ANDA BAHAGIA SETIAP KALI MELAKUKANNYA..

Rahsia Suami Isteri Hebat… Mahukah ANDA? Mahu tidak mahu, sedar atau tidak, hubungan seks merupakan satu perkara yang amat mempengaruhi kehidupan kita. Pasangan Suami-Isteri yang benar-benar puas atau sempurna hubungan seksnya akan kelihatan tenang, ceria, awet muda serta terpancar kebahagian di wajahnya. Ia sentiasa bersemangat dalam kehidupan, mudah bergaul, sabar, kerja atau kerjayanya sempurna, mindanya sentiasa cergas (banyak idea) dan rumahtangganya aman bahagia. Yang mana semua ini adalah harapan dan impian semua orang, tidak kira siapa… ADAKAH ANDA BEGITU?
Namun kami percaya, hampir 95% pasangan tidak dapat menikmati seks dengan sempurna. MENURUT KAJIAN daripada syarikat kondom terbesar iaitu Durex, wanita Malaysia ketinggalan dari segi hubungan seks berbanding wanita Sepanyol (52 peratus),Mexico (51 peratus) dan Afrika Selatan (49 peratus). Ini adalah kerana selama ini memang ramai pasangan (sama ada sudah berumahtangga) yang sering gagal mencapai kepuasan dalam hubungan seks. Walaupun tidak pernah mengaku secara terbuka, tetapi percayalah, ramai yang mengalaminya.
ANDA JANGAN BIMBANG, PAKSU CUBA SEDIAKAN PENYELESAIAN UNTUK MENINGKATKAN KEBAHAGIAN SEKSUAL ANDA!!
Kalau lelaki, kerana keegoannya, pasti tidak akan mengaku yang biasanya ia telah kecundang walaupun pelayaran baru bermula. Malah kadangkala ada yang langsung tidak mampu untuk bangun. LELAKI SERING MENGALAMI SEBEGINI!!
Terlalu cepat klimaks, Klimaks sebelum bersetubuh, Tidak faham teknik memuaskan perempuan, Hilang selera untuk bersama, Tidak mahu menerima kenyataan tentang kelemahan diri, Mati pucuk/lemah tenaga batin, Tidak bersemangat untuk melakukan hubungan seks. Mula mencari perempuan lain, Tidak suka duduk di rumah, Lebih suka melayan orang luar, Hidup tidak bersemangat, Cepat marah/panas baran. Tiada kosentrasi dalam kerja atau apa jugayang dilakukan, Suka melepak di pusat hiburan atau berpoya-poya

Dan perempuan pula, kerana sayang, juga malu, pasti tidak akan mengaku bahawa selama ini ia ketandusan (tidak pernah klimaks) walaupun dapat bersama pada setiap malam. PEREMPUAN JUGA SERING BEGINI!!
Tidak pernah klimaks, Susah untuk mencapai kepuasan, Tidak faham peranan atau bertindakbalas dalam hubungan seks, Tidak bersedia untuk seks, Fed up untuk melakukan hubungan seks, Boring/menyampah bila memperkatakan tentang seks, Benci tengok muka pasangan, Jiwa dan hati tertutup untuk seksBenci dengan seks, Memendam perasaan, Melayan suami dengan acuh tak acuh. Anak menjadi mangsa kemarahan, Sentiasa moody, Kerja yang dibuat sering tidak sempurna, Cuba bermanja-manja dengan orang lain. Kadang-kadang seperti menggatal, Suka melepak dengan rakan senasib, Makan luar/mengadakan hubungan sulit, Minta cerai/berpisah
TUAN/PUAN JANGAN BIMBANG LAGI.. TUAN/PUAN JANGAN RISAU LAGI.. SEMUA MASALAH ADA PENYELESAIANNYA..
KEHIDUPAN SEKS TUAN/PUAN AKAN LEBIH SEMPURNA, NIKMAT & BAHAGIA DENGAN
Pakej Rahsia Suami-Isteri Hebat
Ya ia benar-benar hebat untuk pasangan suami-isteri kerana PAKEJ ini lengkap untuk suami dan juga lengkap untuk isteri.. Bacalah hingga akhir yer..
UNTUK SUAMI – KAPSUL LELAKI HEBAT & GEL LELAKI PERKASA
UNTUK ISTERI – VIBRATING RING & TONGKAT AJIMAT SERI DARA - INI HADIAH PERCUMA
ianya benar-benar hebat.. jangan lepaskan peluang PROMOSI keemasan ini..
hanya tempoh masa yang terhad sahaja
Banyak faktor lain yang mempengaruhi kenikmatan seks suami-isteri, tetapi untuk mendapatkan kepuasan seksual sekurang-kurangnyaLELAKI - sepatutnya zakarnya harus boleh keras sepenuhnya ketika hendak menggunakannya (INI DIBANTU OLEH KAPSUL LELAKI HEBAT) dan juga ia mampu bertahan LAMA dari pancutan awal @ pancutan pra-matang @ mampu bertahan untuk pelbagaikan posisi seks (INI DIBANTU OLEH GEL LELAKI PERKASA).. dan WANITA pula sepatutnya mampu cepat klimaks @ cepat mendapatkan kepuasan @ cepat terangsang @ klitoris atau kelentit cepat untuk aktif @ faraj lebih ketat dan padat dari biasa (INI DIBANTU OLEHVIBRATING RING & TONGKAT AJIMAT SERI DARA) – ianya adalah PERCUMA untuk Pakej Rahsia Suami-Isteri Hebat ini.. Hebat Bukan? OK.. mari kita lihat satu demi satu.

pakej-rahsia-suami-isteri-hebat

PRODUK SATU (1) - 10 BIJI KAPSUL LELAKI HEBAT
Apa yang boleh dikatakan ialah GERENTI POWER!! Gerenti keras macam batu, boleh bertahan lama & main berulang-kali.. Insyaallah.KAPSUL LELAKI HEBAT merupakan satu campuran hebat bahan-bahan semulajadi yang 100% selamat yang dapat membantu meningkatkan pengaliran darah ke zakar dan menghasilkan ereksi yang lebih padat, keras dan tahan lama tanpa kos yang tinggi. Bukan itu sahaja, KAPSUL LELAKI HEBAT tidak terbatas kepada meningkatkan prestasi seksual sahaja malah dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan lelaki dan wanita secara keseluruhan.

Apa fungsi utama KAPSUL LELAKI HEBAT?
    * Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah zakar yang sukar tegang dan kurang mantap.
    * Merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan.
    * Baik untuk ginjal, jantung dan hati. Juga membantu menguatkan tulang dan tisu badan.
    * Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan wanita serta membantu meningkatkan tahap kesuburan.

Antara fungsi lain KAPSUL LELAKI HEBAT
    * Mati pucuk  * Kencing Manis. * Thyroid. * Luka dalam badan. * Mandul. * Masalah prostat. * Masalah seksual wanita. * Tekanan darah tinggi.  * Batu karang. * Masalah lemah badan. * letih-letih  * Sakit-sakit badan.  * Buah pinggang. * Masalah kulit. * Buasir. * Resdung.

untuk melihat sijil ujian bebas dadah ATAU racun oleh national poison centre (USM) dan kandungan herba kapsul lelaki hebat dari jabatan farmasuetikal malaysia, klik sini
Bagaimana KAPSUL LELAKI HEBAT membantu anda untuk menambah kekerasan zakar?
§   Sebahagian besarnya KAPSUL LELAKI HEBAT akan meningkatkan keinginan seks dan stamina anda;
§   Pembinaan zakar yang lebih besar, lebih keras;
§   Lebih kukuh dan kepuasan seks yang lebih maksimumt;
§   Mampu melewatkan pancutan mani;
§   Rupa zakar anda yang besar dan panjang akan membangkitkan keinginan pasangan anda untuk seks.
§   Darah akan mengalir dengan sempurna ke daerah zakar untuk maksimumkan kekerasan zakar dalam jangka masa yang panjang seperti yang anda mahukan.

Herba-herba di dalam kapsul lelaki hebat mampu memberikan tenaga dan kekerasan luar biasa dengan cara ianya mampu untuk mengepam lebih banyak darah kekawasan zakar seteruskan akan mengekalkan darah disitu. Oleh yang demikian anda akan dapati zakar anda akan lebih keras dan nampak lebih besar dari biasa. Kapilari-kapilari darah dikawasan zakar sebenarnya seperti tisu-tisu, yang mana ianya akan mengembangkan berdasarkan berapa banyak darah yang mampu disimpan oleh tisu-tisu tersebut..

Adakah sebarang kesan sampingan kepada saya, jika saya menggunakan KAPSUL LELAKI HEBAT?
Jawapan adalah TIDAK. KAPSUL LELAKI HEBAT dibuat dari 100% bahan semula jadi. Ia adalah satu formula herba yang selamat yang tidak memerlukan preskripsi doktor. Kadang kala anda akan merasakan sedikit panas dalam badan, ini adalah kerana herba-herba sedang merawat masalah di dalam tubuh anda. Apa yang anda perlukan ialah anda perlu minum air suam dengan kadar yang banyak.

Bila saya nak makan KAPSUL LELAKI HEBAT?
Kepada yang mengalami masalah lelaki yang serius paksu cadangkan anda mengamalkannya, setiap pagi, dua jam selepas sarapan, makan 1 biji, setiap hari selama 10 hari.. kepada yang kurang masalah, cuma hendak mengekalkan ketegangan sahaja atau menambahkan ketegangan, anda bolehlah mengambilnya 2 hari sekali, atau 3 jam sebelum bersama. Jika anda mengambil ubat-ubatan klinik, paksu nasihat jarakkan 2 jam sebelum atau 2 jam selepas untuk mengambil kapsul lelaki hebat. Kapsul lelaki hebat bukan hanya untuk kekerasan zakar sahaja, tetapi juga mampu merawat masalah mati pucuk, lemah tenaga badan lelaki, lesu dan kencing manis.

KAPSUL LELAKI HEBAT mampu untuk membantu ANDA untuk?
    * Merawat kegagalan erektil    * Merawat Pancutan Pramatang   * Meningkatkan libido  * Meningkatkan pengeluaran air mani
    * Memanjangkan tempoh ereksi  * Merawat masalah Prostate  * Membersihkan buah pinggang  * Meningkatkan tenaga dan stamina
Kapsul Lelaki Hebat dihasilkan dengan 100% herba asli yang dijamin tidak membawa sebarang kesan sampingan malah ianya selamat untuk semua peringkat umur dan juga selamat walaupun anda mengalami masalah jantung, darah tinggi atau kencing manis.

Tidak pasti jika anda memerlukan KAPSUL LELAKI HEBAT?
Ketahui sekiranya anda ada mengalami tanda – tanda (simptom) masalah erektil
    * Menghadapi kesukaran untuk mencapai ereksi pada waktu pagi selepas bangun dari tidur.
    * Ketegangan tidak penuh atau tidak betul – betul keras walaupun dalam keadaan yang amat terangsang.
    * Memerlukan masa yang agak lama untuk mencapai ketegangan apabila bermesra dengan isteri
    * Ketika bersetubuh, anda gagal mengekalkan ketegangan.
ANDA PERLUKAN Pakej Rahsia Suami-Isteri Hebat INI UNTUK ANDA HEBAT DIBILIK TIDUR..
DENGAN KAPSUL LELAKI HEBAT.. ZAKAR ANDA MAMPU KERAS MACAM BATU..
ADA HADIAH ISTIMEWA LAK TU (VIBRATING RING + TONGKAT AJIMAT SERI DARA)
PRODUK DUA (2) – GEL LELAKI PERKASA
GEL LELAKI PERKASA ini merupakan penemuan terhebat di abad ini kepada seluruh lelaki di dunia. Ianya berasakan herba yang mampu memberikan kebaikkan kepada lelaki untuk bertahan lama dalam hubungan seks. Dengan gel lelaki perkasa, suami mampu untuk mempelbagaikan posisi, menambahkan masa untuk mendayung untuk kenikmatan luar biasa kepada isteri, tanpa perasaan bimbang untuk terpancut atau pancutan awal. Suami mampu untuk membiarkan isteri melakukan apa sahaja yang disukai kepada zakar mereka. Sudah tentu lah, suami hebat isteri akan sayang..
Adakah ANDA dihantui masalah PANCUTAN PRA-MATANG dalam hubungan seks ANDA..?? Kini kami kongsikan dengan ANDA penyelesaiannya.. Tidak perlu bimbang lagi. Satu cara MUDAH, SELAMAT & BERKESAN kami perkenalkan pada ANDA untuk mengatasi masalah pancutan pra-matang (pre-mature ejaculation) Hanya dengan 2 titik sapuan gel sebelum “GAME” ANDA. Masalah ANDA pasti selesai. ANDA pasti hebat dengan GEL LELAKI PERKASA.
Ianya bukan UBAT, tanpa suntikan, tanpa alat yang menyulitkan, tanpa buku… Hanya dengan sapuan gel—100% HERBA ASLI..
HASILNYA SEGERA & SERTA MERTA.. Anda Pasti Hebat dengan GEL LELAKI PERKASA ini.. SESUAI UTK SEMUA PERINGKAT UMUR… ANDA?? PASTI…

Kandungan GEL LELAKI PERKASA?
air suling, aloe vera gel, olive squalane, apricot kernel oil, vitamin C, extracts of Korean ginseng, hawthorne berry, gingko biloba, muira pauma, catauba bark, cuscuta seed dan lain-lain yang telah terbukti keberkesanannya.

Dengan GEL LELAKI PERKASA ANDA PASTI MAMPU untuk semua ini…
· Bertahan selama mana yang ANDA mahukan??
· Mampu memberikan pasangan ANDA orgasm berganda.
· Merasai cengkamannya apabila pasangan ANDA orgasm.
· Berakhir dengan orgasm ANDA, bila ANDA mahukannya??
· YANG HEBATNYA.. ANDA mampu bersedia kembali untuk “GAME” lagi selepas beberapa
Hebat…Hebat…ANDA cukup HEBAT. ANDA DISANYANGI ISTERI & ANDA pasti HEBAT dengan GEL LELAKI PERKASA

Apa lagi kehebatan & keistimewaan GEL LELAKI PERKASA?
Gabungan  formula kami ini telah diuji secara saintifik dan klinikal untuk memberikan kesan – kesan berikut pada jangka panjang…
*Membebaskan testosterone yang tersekat.
*Menggalakkan peredaran darah ke bahagian genital.
*Menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki.
*Membantu mengaktifkan pembinaan hormon seksual.
*Meningkatkan lagi stamina dan kuasa seks anda dengan menguatkan kuasa kardiovascular dan meningkatkan peredaran darah.
*Menghilangkan stress dan kegusaran dengan membina semula simpanan nutrien untuk sistem seks lelaki.
*Meningkatkan kekuatan adrenal dengan tonik kelenjar adrenal.
*Meningkatkan kekuatan seksual dengan herba tradisional.
*Menyokong kesihatan dan keberkesanan kelenjar pituitary.
*Mengelakkan hypogonadism, atau testis yang tidak aktif.
*Mengelakkan kesan keletihan, meningkatkan keinginan seks dan meningkatkan potensi pancutan anda.

SOALAN-SOALAN LAZIM MENGENAI PRODUK GEL LELAKI PERKASA?

Q : Bagaimanakah ianya boleh dibandingkan dengan yang lain…?
A : Ianya hanya menggunakan 100% bahan semulajadi, malah ANDA boleh mendapat kebaikan lain dimana herba-herba ini akan membantu menyihatkan zakar ANDA. Kuasa serapan yang SANGAT TINGGI berbanding pil atau ubat makan. Juga ianya sama sekali tidak menggunakan GAMBIR SARAWAK.

Q : Bolehkah GEL LELAKI PERKASA digunakan dengan kondom..?
A : YA, boleh, GEL LELAKI PERKASA adalah berasaskan air dan 100% herba dan tidak memberikan apa-apa masalah jika digunakan dengan kondom.

Q : Adakah ianya meninggalkan kesan minyak..?
A : TIDAK, GEL LELAKI PERKASA adalah berasaskan air dan ianya direka khas untuk menyerap segala nutrien ke dalam kulit ANDA dengan serta-merta
Q : Adakah GEL LELAKI PERKASA selamat digunakan untuk oral seks..?
A : YA!!, GEL LELAKI PERKASA adalah selamat untuk oral seks, kerana ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia, pewarna tiruan atau pewangi. Ini menjadikan GEL LELAKI PERKASA sebagai PRODUK PALING SELAMAT & EFEKTIF dalam pasaran sekarang ini. Namun begitu, ianya mempunyai rasa pahit herba
dan ianya akan hilang setelah dibasuh dengan air SAHAJA.

Q : Bagaimanakah untuk menggunakannya dan apakah yang rasa apabila menggunakannya..?
A : Sapu dan urutkan 3 titis GEL LELAKI PERKASA pada bahagian bawah kepala zakar ANDA (bahagian uratnya) sehingga kering. Selepas 5-10 minit, ANDA akan merasakan kesan berangin yang menandakan herba-herba tersebut sedang meresap masuk melalui kulit zakar ANDA. Panduan penggunaan terperinci ada
dalam kotak produk hebat ini.

Q : Bagaimana jika saya tidak membeli atau menggunakannya..?
A : Sesuatu perkara tidak akan berubah melainkan ANDA merubahnya. Usaha tangga kejayaan, usaha kami hanya mengesyorkan PRODUK HEBAT yang berkesan, terbaik dan memberi nilai pada wang ANDA. Tugas ANDA mencubanya  sendiri dan MENJADIKAN DIRI ANDA HEBAT.

Bagaimana GEL LELAKI PERKASA ini berfungsi dan membantu anda untuk bertahan lama?
GEL LELAKI PERKASA mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan GEL LELAKI PERKASA dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan.  Hanya gunakan GEL LELAKI PERKASA sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka GEL LELAKI PERKASA tidak perlu digunakan. GEL LELAKI PERKASA akan menyerap sendiri kedalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Transdermal Delivery system.  Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit.  Oleh itu, bahan – bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya ( saraf sensitiviti) dan berkesan serta merta.Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya. Secara ringkasnya, nutrien GEL LELAKI PERKASA ini akan menyerapkan ke kawasan kepala dan urat bawah dagu zakar, seterusnya akan mengurangkan reseptor geli anda, seterusnya akan memberikan ANDA kawalan luar biasa untuk melambatkan pancutannya..

Ada berapa dos penggunaannya?
GEL LELAKI PERKASA ada 3 dos penggunaan iaitu DOS BIASA, DOS MEDIUM & MARATHON DOS.. Semuanya ada dalam cara penggunaan dalam bungkusan produk. Anda bebas menentukan DOS penggunaan yang sesuai dengan ANDA. Dengan MARATHON DOS anda mampu untuk seks 2-3jam tanpa pancut. Mampukah ANDA melayannya…??
GEL LELAKI PERKASA – male enhancement gel – Tahan Lebih Lama
Stop Pre-Mature Ejaculation For Good
Last All Night Long, Pro-Long Intercourse
<<< be the man >>>
Testimoni Pakej Rahsia Suami Isteri Hebat…
“Pakej Rahsia Suami-Isteri Hebat ini benar-benar hebat dan membantu kebahagiaan rumahtangga saya.. Sejak tahun 2009, hubungan seks saya dan isteri sudah kurang seronok, ceria seperti dulu.. ya la, saya mengidap kencing manis.. zakar saya juga sudah kurang tegang.. di tambah pula dengan keadaan alat isteri juga sudah kurang mengcengkam.. setelah terjumpa iklan pakej ini, saya terus baca dan teringin hendak mencuba, walaupun harganya RM210, tetapi saya rasa macam berbaloi sebab dengan hadiah-hadiah percuma yang diberikan.. Akhirnya selepas 1 minggu amalkan kapsul lelaki hebat, zakar saya kembali bertenaga, isteri pula kerap mengamalkan tongkat ajimat seri dara, perrggghh kesannya kini amat terasa.. tambahan pula dengan vibrating ring, kadang kala ketika berhubungan dengan isteri, saya bimbang anak-anak sedar, kerana isteri amat tidak tahan dengan gentelannya… Thanks Paksu, moga2 mampu membantu lebih ramai orang lagi” - Zaman Huri, Bandar Baru Bangi

“Saya terima produk paksu kirimkan minggu lepas, lepas balik pejabat saya terus panggil isteri saya, saya katakan ini tongkat ajimat sri dara, kamu gunakan seperti yang ditunjukkan dalam kotak, petang itu, isteri saya gunakan, malam itu sebelum bersama dia guna sekali lagi.. saya memang dah makan kapsul pagi tadinya, lepas isyak sapu pula gel lelaki perkasa, sebelum nak bersama saya basuh zakar dengan air, bila dah betul2 ready nak ‘bertarung’saya pakai pula vibrating ring, memang terasa kelainannya.. dengan ketat isteri punya, memang kalau tak ada gel lelaki perkasa mahu saya terpancut awal malam tu… Paksu, memang best la produk2 ni.. teruskan meniaga paksu, saya akan support”.. Abd Halim, Kulim Hi-Tech

“Saya kira ini lah pakej terhebat yang pernah saya beli dan gunakan.. Menakjubkan dan membahagiakan kami suami isteri.. Paksu, lepas ni saya nak order vimax original pulak, ingat nak tambah & pekatkan mani la.. mana lah tahu, ada rezeki untuk dapatkan baby lagi.. maklumkan isteri masih muda.. Pak Long Dan, Seremban

“Akak masuk kedaikuhebat.com, ingat nak cuba dan beli tongkat ajimat untuk ketatkan faraj akak untuk kebahagiaan dengan suami.. Kawan akan rekomenkannya.. Lepas baca punya baca, akak jumpa pakej rahsia suami-isteri hebat, akak baca dan tengok, ini lagi jimat & berbaloi. Akak terus beli la.. memang hebat lah persembahan suami akak lepas makan kapsul gan guna gel… lagi ngeri bila vibrating ring di ON kan suisnya… ummmphh tak terhingga.. thanks paksu” Norishah Saman, Kuala Lumpur

“Lepas sampai jer barang pakej ni kat pejabat.. lepas lunch jer aku terus makan kapsul, panas sikit badan, mungkin badan aku tak berapa stabil, aku minum air lebih sikit, balik umah malam tu aku sapu gel, aku suruh wife aku mandi & wangi2.. bila bau wangi bini aku jer.. fuhhh auto up la.. itu penangan kapsul lelaki hebat kot… bila nak ON jer, bini aku tanya apa tu bang.. kat batang tu.. aku cakap sayang rileks ajer.. nnt syg tahu la.. memang la malam tu bini aku mengelitik habis keseronokkan, lepas game jer… aku dipeluk erat sampai ke pagi.. esok pagi jer.. 2-2 ceria.. memang betul la.. puas seks hidup lebih ceria.. thanks bro” Azli, Ipoh

beli-ubat-kuat-lelaki

 

Harga Jualan Pakej Rahsia SUAMI ISTERI HEBAT ialah RM210 (SM) RM220 (SS) - free poslaju + free vvip akses password  (Ada 10 biji UBAT KUAT LELAKI + 1 botol GEL LELAKI TAHAN LAMA + Free Gift Vibrator Ring + Tongkat)

Bagaimana Untuk Saya Membuat Pembelian Produk Ini?
Sila lihat BANNER & CARA membuat pesanan dibawah, bankin sejumlah harga barang dan SMS pesanan lengkap ke 012-7071981(paksu). Kami akan poskan segera ke alamat tuan/puan. Pesanan adalah RAHSIA. Penghantaran akan menggunakan Poslaju, Pos Ekspress dari Pos Malaysia atau Perkhidmatan Courrier G-Dex. Harap maklum.

 

Tkasih  :lol:

Untuk Pembelian Dengan Kad Kredit

    Cara Penghantaran

    Cara Pesanan

    Akaun-Akaun Bank

    VVIP Akses