Kedaikuhebat.Com

Pelbagai Produk Yang Berkualiti Untuk Anda

No public Twitter messages.

Facebook
RSS

Ayuzip Niplite | Produk Pencerahan Puting Payudara Wanita

niplite cream cerah dan pink kan puting buahdada payudara tetek wanita gadis remaja

Ayuzip Niplite merupakan produk pencerahan puting payudara yang hebat untuk wanita. Boleh dikatakan 90% wanita yang sudah berkahwin dan menyusukan anak, puting payudara akan menjadi lebam, kusam dan gelap. Sebenarnya masalah ini boleh diatasi dengan menggunakan Ayuzip Niplite.

Gabungan vitamin A, C dan E didalam Ayuzip Niplite berfungsi untuk mengekalkan kesihatan kulit puting payudara agar lebih menarik dan mengiurkan.

Anda akan dapat lihat kesan yang menakjubkan selepas 10 hari penggunaan berterusan. Ianya juga sesuai untuk wanita yang belum berkahwin serta juga sesuai untuk semua jenis kulit.

Khasiat Ayuzip Niplite

  • Mengandungi ekstrak Mulberry yang bertindak untuk menanggalkan sel-sel kulit mati bagi mencerah dan mengembalikan warna puting payudara seperti anak dara.
  • Vitamin A, C dan E bertindak menghilangkan kedutan dan menegangkan kulit disekitar putting payudara.
  • Bertindak menghilangkan kedutan dan menegangkan kulit di sekitar puting payudara.
  • Tidak mengandungi bahan berunsurkan alkohol

Cara Guna Ayuzip Niplite

Bersihkan kawasan puting payudara. Sapukan pada puting payudara 2 kali sehari iaitu pada waktu siang dan malam. Gunakan secara berterusan untuk kesan yang menakjubkan.

Kesan yang menajubkan selepas 10 hari penggunaan secara berterusan dan sesuai untuk semua jenis kulit.

PERHATIAN! Ayuzip Niplite adalah untuk kegunaan luaran sahaja. Disyorkan simpan di tempat yang dingin dan kering. Jika terkena pada mata diminta cuci segera dengan menggunakan air yang bersih. Kesan pemakaian adalah berbeza pada setiap pengguna. Perubahan warna mungkin berlaku disebabkan bahan herba yang digunakan. Ianya dijamin selamat untuk dipakai. (Perubahan warna tidak akan mengubah keberkesanan produk).

Beli Ayuzip Niplite Dengan Yakin

diuji dimakmal dan mendapat kelulusan kementerian kesihatan malaysia, selamat digunakan       Ayuzip Niplite berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran NOT100301279K

 

disahkan halal dan suci untuk digunakan oleh jakim       Ayuzip Niplite produk bumiputera. Produk Halal.

 

TESTIMONI PELANGGAN AYUZIP NIPLITE

Berikut sebahagian testimoni pelanggan kedai paksu yang berpuashati dengan produk pencerahan puting payudara ini.

“Sy amat puashatilah paksu, hanya dalam 10hari puting payudara saya sudah mula nampak lebih cerah, tidak lagi seperti dulu warnanya, kini sy lebih yakin bila menggoda suami.. hehe. Memang bestlah paksu.. Thanks”Ayu, Kota Tinggi

“Mula membaca keterangan produk ini, saya agak ragu juga takut hasilnya tak seberapa, namun dek kerana ingin juga cerahkan puting payudara saya, saya beli dari paksu, ternyata ianya benar dan mengkagumkan.. Sekarang saya mula dok kempen kat kawan-kawan pejabat, dah ada yang nak order bila gaji nanti.. P/S paksu, beri saya harga diskaun sikit yer.. saya pun nak meniaga buat tambah-tambah duit kocek. Boleh paksu?..”Ita, Ipoh

“Saya dah berjaya cerahkan puting buahdada saya, lepas tu saya terfikir & kreatif untuk gunakan di bahagian sulit saya pula… wow ianya berjaya juga, sekarang saya yakin bila bersama suami walau pada masa yang cerah…”Fiza, Seremban

ayuzip-niplite-testimoni-cerahkan puting payudara

Harga Jualan AYUZIP NIPLITE ialah RM40 (SM) RM50 (SS) - free poslaju + free vvip akses password

Bagaimana Untuk Saya Membuat Pembelian Produk Ini?
Sila lihat BANNER & CARA membuat pesanan dibawah, bankin sejumlah harga barang dan SMS pesanan lengkap ke 012-7071981 (paksu). Kami akan poskan segera ke alamat tuan/puan. Pesanan adalah RAHSIA. Penghantaran akan menggunakan Poslaju, Pos Ekspress dari Pos Malaysia atau Perkhidmatan Courrier G-Dex. Harap maklum.
Tkasih  :lol:

Untuk Pembelian Dengan Kad Kredit

    Cara Penghantaran

    Cara Pesanan

    Akaun-Akaun Bank

    VVIP Akses